"UD MED KIRKEN"
Kom med ud at gå
Trænger du til frisk luft, godt selskab og en lille snak undervejs?
Så tag med Nyvangskirken UD MED KIRKEN – et hyggeligt gå-fællesskab, hvor alle kan være med! Vi går ture i nærområdet , og vi aftaler fra gang til gang, hvor turen går hen. Tempoet er roligt, stemningen er god, og både kørestole og rollatorer er mere end velkomne.
Det handler ikke om at komme hurtigt frem, men om at være sammen – i bevægelse, i naturen og i fællesskabet. Så snør skoene – eller tag hjulene med – og gå med!
Vi går onsdage i lige uger.
Kaffe og småkager i Nyvangskirken bagefter.
Første gåtur efter sommerferien er onsdag den 19.august 2026 kl.10.00 - sidste gåtur i efteråret vil være onsdag den 14.oktober 2026!


Den Røde Tråd
Den røde tråd er en gruppe kreative fra sognet, der mødes over sy, strikketøj eller andet kreativt, man nu har gang i. Vi mødes hver 14. dag til kreative snakke, men ikke mindst hygge!
Alle er velkomne - du møder bare op
Planlagte datoer:
Den 4. juni kl.14.30 - 16.00
Den 18. juni kl.14.30 - 16.00
Andre aktiviteter
Nyvangskirken arrangerer også foredrag og sangaftener i 2026.
Sangaftener foråret 2026
Torsdag den 11.juni 2026 kl.19.00 – kirkens tidligere præst Lars Poulsen er vært.
Planlagte foredrag i efteråret - under planlægning
Fællessang med Silas efteråret 2026
Torsdag 17. september
Torsdag 22.oktober
Torsdag 19.november
Tirsdag 8.december

